Ko sem prvič pobliže srečal z logistiko v Kopru, sem bil resnično presenečen. V glavi sem iskreno imel vedno samo to, da je logistika Koper samo ladijski promet, ter ta ni tako zahteven. Ladja pač pride, raztovori vse kontejnerje in spet gre. A ko sem dobil priložnost pobliže spoznati pristanišče, sem videl, da temu niti približno ni tako. Njene roke sežejo veliko dlje, ter obsega veliko več, kot samo ladijski promet in prekladanje kontejnerjev.
Takoj ko sem prispel do pristanišča, ter to prvič videl z notranje strani, sem bil čisto osupel nad veličino. Od zunaj oziroma od daleč namreč pristanišče izgleda veliko manjše, kot dejansko je. Tako sem bil čisto navdušen nad vsemi žerjavi, nakladalkami in podobnimi mehanizmi, ki so bili tam prisotni.

Tedaj pa sem lahko spoznal še nekaj, kar mi je dalo vedeti, da logistika Koper ni kar tako. Ugotovil sem, da tukaj ne gre samo za ladje, temveč tovrstna logistika povezuje tudi cestni in ladijski promet. Ves tovor, ki pride iz ladij se namreč pretovori na vagone vlakov, ali tovornjake, ter potuje naprej v celino. Zaradi tega je potrebna veliko večja organizacija, kot se na prvi pogled zdi. Prav tako so imela tukaj tudi skladišča zelo velik pomen. Tovor namreč včasih ne preide takoj naprej, temveč se mora za nekaj časa skladiščiti. Zaradi tega je potrebno imeti ogromne skladiščne sisteme, kateri skrbijo za to, da je tovor na varnem in organiziranem mestu. Tako so tudi ti sistemi bili zelo zanimivi.
Skozi čas, ki sem ga lahko preživel v Kopru ter imel opravka z vso logistiko, sem se tako naučil ogromno. Najbolj sem odnesel seveda od tega, ko sem videl, kako veliko razsežnost ima logistika Koper. Tega si namreč od zunaj ne bi moral nikoli predstavljati, saj res ne izgleda tako. Zato imam danes do tega veliko večje spoštovanje.
Več o logistiki in storitvah najdete na azalenta.com.